Portugal ontdekken! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Portugal ontdekken! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Door: Lambert Wijnhoven

Blijf op de hoogte en volg Lambert

17 September 2015 | Portugal, Porto

Lieve mensen,
Ik ben o zo blij, dat ik jullie kan melden, , dat mijn heupoperatie, , prima is verlopen, en ook de revalidatie thuis. Ik vond het best een grote opgave, om 6 weken verplicht thuis te zitten, niet weg met de auto etc.
Maar dat is allemaal voorbij.Ik ga ook deze week weer aan de slag voor
Seniorservice.
Ik had eigenlijk gedacht om in oktober 6 weken naar Sumatra (Indonesië) te gaan, maar ik doe dat niet, stel dat er toch nog iets met mijn heup zou gebeuren, maak ik toch liever gebruik van 4 Europees ziekenhuis.
Dus heb ik gekozen voor Portugal. Ik vlieg op 8 oktober naar Porto, en vlieg vervolgens op 16 november terug vanaf het vliegveld Faro (zuid-portugal), ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wat zijsprongetjes maken naar Spanje.
Bijvoorbeeld Santiago de Compastella ligt maar 1.5 uur treinen vanaf Porto.
Ik ga alles doen per trein en bus! Leuke meevaller 65+ betalen de helft van de volle prijs.
Ik ken Lissabon (daar ben ik een jaar of 5 geleden een dag of 8 geweest), toen dacht ik al, , ik wil een keer terug naar Portugal.
Al het naslagwerk is binnen, ik ben me lekker aan het inlezen.
Zeer interessant land, met n prachtige cultuur.
Oom Joop (priester uit Frankrijk) komt al de tijd dat ik weg ben in ons huis,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
Hartelijke groet

• 18 September 2015 - 09:13

Carola:

Hallo Lambert,

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan!
    Heerlijk dat je weer een mooie reis kunt maken! In Europa is ook nog veel moois te ontdekken, dus dat wordt vast heel leuk.

Geniet ervan!

Groeten Carola

• 18 September 2015 - 15:58

Barbara Zuidema:

Ha Lambert,

Toch ongelooflijk zo snel als je hersteld bent van die operatie!!! En je leven weer verder kunt leven en heerlijk weer op reis kunt gaan!
    Je moet toch ook maar niet in een Portugees ziekenhuis terecht komen, hoor. Of liever..........helemaal niet in een ziekenhuis. Je vertrekdatum, 8 oktober, staat genoteerd!
    Je kan al gaan aftellen.

Dag! Vel hartelijke salams,
    Gino en Barbara

• 19 September 2015 - 16:32

Martren En Ria:

Daar zit je dan nu in heerlijk Portugal. Hopelijk gaan we weer smullen van je mooie verhalen. Het ga je goed daar.
    Martien en Ria

• 22 September 2015 - 21:28

Hanneke:

Hi Lambert,
    Fijn dat de operatie en de revalidatie goed zijn verlopen!!!!! En nu genieten van de voorpret van weer een nieuwe, mooie reis.
    Ik wens je alvast heel veel plezier. Ook namens Freek.
    Groetjes Hanneke

• 02 Oktober 2015 - 17:30

Ria Veldt:

Hallo Lambert, eerst wil ik je hartelijk feliciteren met je verjaardag! Je bent een dezer dagen jarig rond dierendag! En ook begreep ik dat je een nieuwe heup hebt. Ja jongen de ouderdom komt met gebreken! Maar reislustig blijf je en dat is een goed teken. Portugal is ook mooi en zeker Lissabon. Ik ben je gewone E-mail adres kwijt. Misschien wil je me dat opsturen? In ieder geval geniet er van en kom weer veilig thuis.

Liefs Leo en Ria

Verslag uit: Portugal, Porto

Lieve mensen,
Maar dat is allemaal voorbij.Ik ga ook deze week weer aan de slag voor
Seniorservice.
Bijvoorbeeld Santiago de Compastella ligt maar 1.5 uur treinen vanaf Porto.
Al het naslagwerk is binnen, ik ben me lekker aan het inlezen.
Zeer interessant land, met n prachtige cultuur.
Oom Joop (priester uit Frankrijk) komt al de tijd dat ik weg ben in ons huis,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
Hartelijke groet