Portugal ontdekken! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Portugal ontdekken! - Reisverslag uit Porto, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Portugal ontdekken!

Door: Lambert Wijnhoven

Blijf op de hoogte en volg Lambert

17 September 2015 | Portugal, Porto

Lieve mensen,
Ik ben o zo blij, dat ik jullie kan melden, , dat mijn heupoperatie, , prima is verlopen, en ook de revalidatie thuis. Ik vond het best een grote opgave, om 6 weken verplicht thuis te zitten, niet weg met de auto etc.
Maar dat is allemaal voorbij.Ik ga ook deze week weer aan de slag voor
Seniorservice.
Ik had eigenlijk gedacht om in oktober 6 weken naar Sumatra (Indonesië) te gaan, maar ik doe dat niet, stel dat er toch nog iets met mijn heup zou gebeuren, maak ik toch liever gebruik van 4 Europees ziekenhuis.
Dus heb ik gekozen voor Portugal. Ik vlieg op 8 oktober naar Porto, en vlieg vervolgens op 16 november terug vanaf het vliegveld Faro (zuid-portugal), ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wat zijsprongetjes maken naar Spanje.
Bijvoorbeeld Santiago de Compastella ligt maar 1.5 uur treinen vanaf Porto.
Ik ga alles doen per trein en bus! Leuke meevaller 65+ betalen de helft van de volle prijs.
Ik ken Lissabon (daar ben ik een jaar of 5 geleden een dag of 8 geweest), toen dacht ik al, , ik wil een keer terug naar Portugal.
Al het naslagwerk is binnen, ik ben me lekker aan het inlezen.
Zeer interessant land, met n prachtige cultuur.
Oom Joop (priester uit Frankrijk) komt al de tijd dat ik weg ben in ons huis,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
Hartelijke groet
Lambert

  • 18 September 2015 - 09:13

    Carola:

    Hallo Lambert,

    Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan!
    Heerlijk dat je weer een mooie reis kunt maken! In Europa is ook nog veel moois te ontdekken, dus dat wordt vast heel leuk.

    Geniet ervan!

    Groeten Carola

  • 18 September 2015 - 15:58

    Barbara Zuidema:

    Ha Lambert,

    Toch ongelooflijk zo snel als je hersteld bent van die operatie!!! En je leven weer verder kunt leven en heerlijk weer op reis kunt gaan!
    Je moet toch ook maar niet in een Portugees ziekenhuis terecht komen, hoor. Of liever..........helemaal niet in een ziekenhuis. Je vertrekdatum, 8 oktober, staat genoteerd!
    Je kan al gaan aftellen.


    Dag! Vel hartelijke salams,
    Gino en Barbara

  • 19 September 2015 - 16:32

    Martren En Ria:

    Daar zit je dan nu in heerlijk Portugal. Hopelijk gaan we weer smullen van je mooie verhalen. Het ga je goed daar.
    Martien en Ria

  • 22 September 2015 - 21:28

    Hanneke:

    Hi Lambert,
    Fijn dat de operatie en de revalidatie goed zijn verlopen!!!!! En nu genieten van de voorpret van weer een nieuwe, mooie reis.
    Ik wens je alvast heel veel plezier. Ook namens Freek.
    Groetjes Hanneke

  • 02 Oktober 2015 - 17:30

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, eerst wil ik je hartelijk feliciteren met je verjaardag! Je bent een dezer dagen jarig rond dierendag! En ook begreep ik dat je een nieuwe heup hebt. Ja jongen de ouderdom komt met gebreken! Maar reislustig blijf je en dat is een goed teken. Portugal is ook mooi en zeker Lissabon. Ik ben je gewone E-mail adres kwijt. Misschien wil je me dat opsturen? In ieder geval geniet er van en kom weer veilig thuis.

    Liefs Leo en Ria









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Portugal ontdekken!

Lieve mensen,
Ik ben o zo blij, dat ik jullie kan melden, , dat mijn heupoperatie, , prima is verlopen, en ook de revalidatie thuis. Ik vond het best een grote opgave, om 6 weken verplicht thuis te zitten, niet weg met de auto etc.
Maar dat is allemaal voorbij.Ik ga ook deze week weer aan de slag voor
Seniorservice.
Ik had eigenlijk gedacht om in oktober 6 weken naar Sumatra (Indonesië) te gaan, maar ik doe dat niet, stel dat er toch nog iets met mijn heup zou gebeuren, maak ik toch liever gebruik van 4 Europees ziekenhuis.
Dus heb ik gekozen voor Portugal. Ik vlieg op 8 oktober naar Porto, en vlieg vervolgens op 16 november terug vanaf het vliegveld Faro (zuid-portugal), ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wat zijsprongetjes maken naar Spanje.
Bijvoorbeeld Santiago de Compastella ligt maar 1.5 uur treinen vanaf Porto.
Ik ga alles doen per trein en bus! Leuke meevaller 65+ betalen de helft van de volle prijs.
Ik ken Lissabon (daar ben ik een jaar of 5 geleden een dag of 8 geweest), toen dacht ik al, , ik wil een keer terug naar Portugal.
Al het naslagwerk is binnen, ik ben me lekker aan het inlezen.
Zeer interessant land, met n prachtige cultuur.
Oom Joop (priester uit Frankrijk) komt al de tijd dat ik weg ben in ons huis,
Ik houd jullie op de hoogte!!!
Hartelijke groet
Lambert

Recente Reisverslagen:

15 November 2015

Beja en Faro

09 November 2015

Nazare, Lissabon, Evora

27 Oktober 2015

Braga, Coimbra,

14 Oktober 2015

Porto

17 September 2015

Portugal ontdekken!
Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 106231

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: