Naar het land van de inca.s - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Naar het land van de inca.s - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Naar het land van de inca.s

Door: Lambert Wijnhoven

Blijf op de hoogte en volg Lambert

25 Mei 2014 | Peru, Lima Pampa

Goede morgen lieve mensen.
Dit wordt een origineel verslag, het vorige was een test!
Ik zit heerlijk in het prieeltje dit verslag te schrijven,en realiseer me dat ik volgende week om deze tijd in een heel andere wereld ben.
Ik vlieg as zaterdag van Amsterdam naar Lima (Peru) rechtstreeks in 13 uur,met de KLM.Zoals bijna altijd brengt Paul mij naar Schiphol.(Ben 5 juli weer terug)
In Lima staan mensen mij bij het vliegveld op te wachten, dit zijn mensen van mijn eerste hotel in Peru.
Fijn gevoel dat je niet meteen moet zoeken naar bus of trein/taxi die je naar het hotel brengt. Op het vliegveld kan ik de Peruaanse sol pinnen.
Mijn hotel(letje) staat in de wijk Miraflores, een markt/parken en artiesten wijk. Ik blijf 4 dagen in Lima. Vertrek daarna met bus/trein/ via de kustlijn (panamarican highway) naar Nazca,Arequipa,Puno (titicameer) Cuzco (Machu piccho),en dan weer terug naar Lima.
Van hieruit 9 uur met de bus naar Trujillo (als ik daar dan nog de fut voor heb!!)
Maar jullie kunnen alles lezen in mijn verslagen.
Oom Joop (de priester) komt weer 4 tot 5 weken in ons huis,en daar ben ik heel blij om,ook voor mijn 2 poesen.
Ik ben goed ingelezen in het land, maar verrassingen overkom je toch natuurlijk,zeker in een land wat totaal onbekend voor je is,maar dat vind ik ook wel heel erg spannend.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Peru een geweldig land is.
En wie kent niet de schitterende Lp van de sixties ,la fluite indienne?
Ik zal die muzikanten wel vaak tegen komen.
Ik zou zeggen tot schrijfs,vanuit Lima,Peru.
Hartelijke groet
Lambert

  • 25 Mei 2014 - 11:59

    Barbara Zuidema:

    Daar ben ik weer, Lambert,

    Wat fijn dat je na de lange reis van het vliegveld wordt opgehaald - dat lijkt me een goed begin. En wat ga je weer fantastische dingen doen, zeg! Nou, heel spannend allemaal en heel erg leuk! Hoe zou Peru zijn?

    Dag! Fijne zondag en plezier met het je voorbereiden!

    Dag! Veel groeten,
    Barbara


  • 25 Mei 2014 - 21:05

    Yolanda:

    Hallo globe-trotter!
    Ik wens je een bijzondere en inspirerende reis naar Peru!
    en kijk weer uit naar je verslagen!

    Hartelijke groeten en een goede vlucht,

    Yolanda

  • 25 Mei 2014 - 21:27

    Ester V U:

    Hoi Lambert,

    Peru! Geweldig land lijkt me! Heel veel plezier toegewenst, ik geniet graag met je mee via jouw reisverhalen!

    Liefs, Ester

  • 26 Mei 2014 - 12:31

    Rene Beurskens:

    Hoi Lambert,
    je gaat er weer tussenuit, een nieuw avontuur tegemoet, wij wensen jouw veel
    plezier en gaan met de nodige belangstelling en nieuwsgierigheid
    jouw verslagen volgen,
    groet, Nellie en Rene.

  • 27 Mei 2014 - 16:42

    Martien En Ria:

    Weer een mooie reis die je gaat maken naar een ander prachtig land. Heel veel plezier in Peru.

  • 29 Mei 2014 - 18:58

    Beate:

    Hoi Lambert,
    wat klinkt dit toch weer mooi allemaal ! Heel veel plezier en een fijne reis. Verheug me op je verslagen.
    liefs Beate

  • 05 Juni 2014 - 21:12

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, sorry voor de late reactie, maar zijn zelf net terug van rondreisje van Madrid naar Lissabon. Wat zit jij een eind weg en wat een mooi avontuur Geen last van hoogte ziekte? Hier alles goed. Geniet er van en wij genieten van je verslag! Liefs Ria en Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima Pampa

Opnieuw naar de gordel van smaragd

Ik wil nog meer van indonesie ontdekken

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2015

Nog even Bali

19 Februari 2015

Nog steeds Ubud (godeneiland Bali)

19 Februari 2015

Terug in Ubud

04 Februari 2015

Lovina

04 Februari 2015

Candidasa-Lovina
Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 106397

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: