opnieuw naar Indonesie - Reisverslag uit Vila Verde de Ficalho, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu opnieuw naar Indonesie - Reisverslag uit Vila Verde de Ficalho, Portugal van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

opnieuw naar Indonesie

Door: Lambert Wijnhoven

Blijf op de hoogte en volg Lambert

23 Maart 2016 | Portugal, Vila Verde de Ficalho

Gisteren de laatste injectie gehad, smiddags samen met mijn kleinzoon Thomas het paspoort met nieuwe visa opgehaald in Den Haag.
We wilden samen met de trein, maar helaas een defect in de stroomwisseling, dus met de auto naar den Haag.
Op de terug weg in Oude Water samen een heerlijke spek/kaas pannekoek gegeten, en genoten van het mooie oude plaatsje, Thomas de heksenwaag van Oude water laten zien.
Nu nog even wachten op de malarone malaria tabletten, en dan is alles ok!
Ik heb niet echt een omlijnd plan, ik ben al eens een langere tijd op Sumatra geweest, ik zal zeker het toba en het minanjau meer weer gaan bekijken, verder wil ik graag de hogere bergmeren zien, en wat kleinere eilanden in het riou gebied, hoppen (vliegen, varen) naar andere eilanden sluit ik ook niet uit.ook de orang oetangs wil ik met n bezoek vereren.
Ik ben weg van 23 maart tot 7 mei,
Mijn familie uit Frankrijk komt weer in ons huis logeren.
Ik heb er hartstikke veel zin in, nog precies 1 maand wachten en dan
"Selamat jalan"
Hartelijke groet
Lambert

  • 23 Februari 2016 - 14:27

    Joyce:

    Hoi Pap,
    Nog een maandje en dan is het zover!
    Je hebt er een leuke dag met Thomas van gemaakt,met een lekkere spek pannenkoek toe!
    Lekker terug naar het mooie land.

    Geniet nog even van de voorpret!

    Liefs Joyce.

  • 23 Februari 2016 - 14:35

    Iris Netscher:

    Je bent een echte bof .... Sumatra is prachtig, vooral de omgeving van Mininjao meer is grandioos, heerlijk water om in te zwemmen; het Tobameer is best al een beetje vervuild. In ieder geval, ik wens je natuurlijk een heel voorspoedige reis toe, met heel veel avonturen. Groet, Iris

  • 23 Februari 2016 - 17:03

    Barbara Zuidema:

    Ha Lambert,

    Zo heerlijk........ de eerste ''waarbenjijnu'' betekent dat je je aan het voorbereiden bent en de eerste stappen aan het zetten bent met visum n prikken. En je hebt er meteen een leuk dagje uit van gemaakt samen met je kleinzoon. We verheugen ons nu al weer op je avonturen en gaan je volgen. Nog een maandje.............En voor ons is het natuurlijk extra leuk om je door Indonesië te ''volgen''.

    Dag! Veel plezier met het je voorbereiden op vast weer een geweldige reis!

    Hartelijke salams,
    Gino en Barbara

  • 26 Februari 2016 - 13:49

    Martien En Ria:

    Lambert,
    Heel veel plezier gewenst voor deze reis naar je geliefde Indonesië.
    Groeten Martien en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 106419

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: