Opnieuw naar het mooie eiland Cuba, - Reisverslag uit Cuba, Cuba van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Opnieuw naar het mooie eiland Cuba, - Reisverslag uit Cuba, Cuba van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar het mooie eiland Cuba,

Door: Lambert Wijnhoven

Blijf op de hoogte en volg Lambert

06 Januari 2013 | Cuba, Cuba

Over 10 dagen vertrek ik opnieuw voor 1 maand naar Cuba.en wel van 16-01- tot 14-02.
Ik heb gisterenavond een casa particulara geboekt in Matanza.(voor 3 nachten,ff acclamartiseren ed) Matanza ligt ongeveer 25 km vanaf het vliegveld in varadero.Het is een leuke stad ,ik ben in mei daar 1 dag geweest. Het ligt in mijn bedoeling om van hier te vertrekken naar Camaquey,verder naar Holguin, santiago de Cuba, en verder naar het zuiden.(kan ook zo maar veranderen, ik heb niet een vast schema in mijn hoofd!)Dus precies de andere kant dan verleden keer.Ik probeer dit keer ook wat met de trein te reizen, en misschien een binnenlandse vlucht.Want het is een heel eind om weer terug tekomen van het uiterste zuiden naar het vliegveld varadero, waar ik vandaan terug vlieg.
Ik heb het afgelopen half jaar een spaanse taalcursus gevolgd(lessen en woordenboeken gaan mee in de koffer),het zou leuk zijn als ik wat van het geleerde in de praktijk kan brengen.Ik heb er enorm veel zin in, en zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn reiservaringen.
Hasta luego! muchos recuerdos11
Lambert

  • 06 Januari 2013 - 21:39

    Beate:

    Hola Lambert,

    Bueno viaje ! Ben ook bezig met Spaanse les maar het valt niet mee om iets in het Spaans te schrijven. In elk geval heel veel plezier. Hele fijne tijd !
    Hasta luego,
    Beate

  • 06 Januari 2013 - 23:00

    Hanneke:

    He Lambert! Super dat je weer naar Cuba gaat! Het is echt een prachtig land. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes Hanneke

  • 06 Januari 2013 - 23:00

    Hanneke:

    He Lambert! Super dat je weer naar Cuba gaat! Het is echt een prachtig land. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes Hanneke

  • 07 Januari 2013 - 07:58

    Barbara:

    Ha Lambert,

    JAAHAAA! De 16de stond al een tijdje in mijn agenda, hoor. Oh, wat heerlijk voor je om weer naar Cuba te gaan waar je het verleden reis zo fantastisch hebt gehad. Veel plezier met de voorbereidingen en we gaan je weer volgen, hoor.

    Veel hartelijke salam,
    Gino en Barbara

  • 07 Januari 2013 - 15:12

    Rob,Joyce,Job,Maud:

    Hoi pap,Opa,Lambert.
    Ja ,het gaat nu echt weer gebeuren!
    De laatste voorbereidingen en dan heerlijk genieten!!
    Dikke kus van ons allemaal.

  • 07 Januari 2013 - 21:39

    Christa En Wim:

    Hola Lambert

    Tenemos envidia a tu. Una mes a la Cuba muy bella. Ojala te diverte y por supuesto nos alegramos a tu reportaje a traves de la red.

    Buena viaja

    Christa y Guiermo

  • 16 Januari 2013 - 10:03

    Mary :

    Lambert,

    een hele mooie vakantie toegewenst,
    Fijn dat we weer mee mogen genieten......


    Kees en Mary

  • 17 Januari 2013 - 18:56

    Martien En Ria:

    , Martien en RiaWe hopen dat je nogmaals een heel mooie tijd zult beleven. Hartelijke groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 106475

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: