Opnieuw naar de gordel van smaragd! - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Opnieuw naar de gordel van smaragd! - Reisverslag uit Lima Pampa, Peru van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar de gordel van smaragd!

Blijf op de hoogte en volg Lambert

11 December 2014 | Peru, Lima Pampa

Lieve mensen
Morgen over precies een maand (12 januari) vertrek ik (weer) naar Indonesie. Op zaterdag 28 februari ben ik weer terug in Nederland.
Ik start mijn reis op Bali.
Hier heb ik voor de eerste 6 dagen een bungalow geboekt in
Ubud, de kunststad van Bali.(veel mooie musea),ook een fijn verblijf om te acclimatiseren,wennen aan de warmte.
Ik heb geen omlijnd plan van hetgeen ik wil gaan zien en doen.
In mijn gedachten heb ik de groene eilanden Sumatra en sulawesi,
maar het kan natuurlijk alle kanten op.
Eerst nog kerstfeest met mijn kinderen en kleinkinderen vieren, oud en nieuw met mijn familie en dan op pad.
Ik heb er erg veel zin in.
Mijn ervaringen zal ik zeker weer met jullie delen.
Hartelijke groet.
en tot schrijfs.
Allemaal prettige en vredige kerstdagen
Een geweldig 2015
Lambert

  • 11 December 2014 - 19:14

    Christa:

    Beste Lambert,
    Je gaat weer lekker overwinteren.
    In Ubut weet je nog die hangmat winkel. We hebben de goede kwaliteit hangmat nog iedere zomer in gebruik.
    Op Bali kun je ook naar de olifanten moet ook super leuk zijn.
    Of ben je daar al geweest?
    Wim en ik en de kinderen gaan in mei naar Afrika, Tanzania en Zanzibar ben benieuwd.
    Fijne feestdagen en een gezond 2015 van ons allemaal.

  • 11 December 2014 - 21:57

    Gino En Barbara:

    Ha die Lambert,

    Beginnen we nu al met ''waar ben jij'' hahahaha! net alsof je nu al bent vertrokken.
    Eerst nog even heel erg gezellige en warme kerstdagen met je kinderen en kleinkinderen vieren!
    Wij wensen je dus heel fijne feestdagen toe en alvast een geweldig Nieuw Jaar! die voor jou al begint met een geweldige reis!
    We mailen nog voor je vertrek en..................zal ik je onze Bali-info sturen of heb ik dat al gedaan?

    Heel veel hartelijke salam,
    Gino en Barbara

  • 12 December 2014 - 05:54

    Yolanda:

    Welkom in ubud lambert,
    Ik nodig je uit voor lunch bij casa luna en/of chap tjay bij dewa warung!
    Of koffietje bij sari organic in de rijstvelden.... Tot over een maand en veel plezier met je voorbereidingen.
    Sampai jumpa, yolanda

  • 14 December 2014 - 19:07

    Martien En Ria:

    Heerlijk weer overwinteren op Bali en de andere eilanden. We wensen je weer een heel fijnverblijf en verheugen ons weer op je mooie verhalen.
    Martien en Ria

  • 17 December 2014 - 14:26

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, jij gaat weer lekker genieten van een mooie reis! Maar wij reizen met je mee via jou reisverslag!!! Daar gaan we weer van genieten! Doe je kinderen en kleinkinderen de groeten en kom weer behouden thuis!!
    Een heel gelukkig en gezond 2015. Leo en Ria

  • 17 December 2014 - 14:27

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, jij gaat weer lekker genieten van een mooie reis! Maar wij reizen met je mee via jou reisverslag!!! Daar gaan we weer van genieten! Doe je kinderen en kleinkinderen de groeten en kom weer behouden thuis!!
    Een heel gelukkig en gezond 2015. Leo en Ria

  • 24 Januari 2015 - 11:52

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, wat ben je weer aan het genieten op dat prachtige eiland!!! En wij genieten een beetje mee. Ja, de tijd staat daar natuurlijk ook niet stil. Hier hadden we de eerste winterdag te pakken maar helaas is dat weer over. Dat boek van Adriaan v Dis staat ook op mijn lijstje. Hier gaat alles zijn gangetje (saai dus) Liefs en genieten maar!!


    Leo en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima Pampa

Opnieuw naar de gordel van smaragd

Ik wil nog meer van indonesie ontdekken

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2015

Nog even Bali

19 Februari 2015

Nog steeds Ubud (godeneiland Bali)

19 Februari 2015

Terug in Ubud

04 Februari 2015

Lovina

04 Februari 2015

Candidasa-Lovina
Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 106354

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: