Op 27 februari ga ik weer naar sulawesi - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Op 27 februari ga ik weer naar sulawesi - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Op 27 februari ga ik weer naar sulawesi

Door: lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

19 Februari 2010 | Indonesië, Batavia

Vrijdag 19 februari 2010.
Morgen over een week vertrek ik (weer) naar sulawesi. Ik vlieg met cathay pacific (hongkong). Ik vlieg van Amsterdam naar Hongkong,wacht daar ongeveer uur en vlieg dan door naar Jakarta. Ik kom daar om 13.15 u aan, en vlieg om 16.15 door( vanaf het vliegveld voor binnenlandse vluchten) naar Manado(sulawesi) waar ik om 20.30 u landt.Vanaf het vliegveld ongeveer een half uur naar het hotel dat ik al ken van de vorige vakantie. Ik wil graag de eerste dagen benutten om te aklamatiseren van de koude naar de hitte, Daarna ga ik op bezoek bij Br,Han (van het project van het gezinsvervangend tehuis voor verstandelijk gehandicapten) Verder wil ik gaan kennismaken met het project Batu Penjuru.Dit is een christelijk project dat exgedetineerden ondersteund in terugkeer naar de maatschappij.Dus vervelen zal wel niet gebeuren.En ik wil heel graag een tijdje verblijven op het bounty eilandje Bunaken, waar prachtig koraal is te bezichtigen onder water. Ik heb van een vriendin een goed duikpak gekregen dus dit keer ...niet verbranden.Het volgende bericht zal komen vanuit manado-sulawesi hartelijke groet Lambert

  • 19 Februari 2010 - 20:55

    Johan:

    Hallo Lambert,
    Ik begon me al zorgen te maken dat je volledig zou overwinteren in Renkum.
    Succes bij je reis, ik ga het digitaal volgen.

    Ps. een vrouwelijk duikpak ?

  • 19 Februari 2010 - 23:00

    Yolanda:

    Dag Lambert,
    Ik wens je salamat jalan en volg graag je reis via de mail. Palan, palan en een goede vlucht.
    Liefs, Yolanda

  • 20 Februari 2010 - 00:15

    Robert:

    Wow, je volgende reis al weer gepland. Gaaf joh.
    Zoals je misschien al van Barbara gehoord heb woon ik inmiddels in Jakarta. Ik weet dat het niet de meest fantastische stad is volgens jouw mening, maar het is wel Indonesie ;-)

    Laat maar weten als we eventueel een drankje kunnen doen een keer. Veel succes ook dit keer weer. Heerlijk genieten en behulpzaam zijn....

    Greetingz,
    Robert

  • 20 Februari 2010 - 19:01

    Ineke:

    Hoi Lammy(bert), wat een grootse plannen hebben je weer. Ik ben natuurlijk benieuwd welke projecten jij gaat bezoeken en hoe jouw ervaringen zijn. Wij blijven de reis volgen. Veel plezier en veel succes.

    groetjes Jan en Ineke.

  • 25 Februari 2010 - 14:05

    Martien En Ria:

    Het wordt een lange vlucht. We wensen je weer heel veel genot op Sulawesi en op Bunaken. Klinkt goed .... bounty eiland..... Iets om nu al bij weg te dromen. We gaan al je belevingen weer op de voet volgen.
    Lieve groeten van Martien en Ria

  • 26 Februari 2010 - 19:12

    M:

    We wensen je weer veel reisplezier en zullen je weer volgen.
    groet Theo en Marian

  • 01 Maart 2010 - 13:14

    Marie-Anne:

    Ik zie nu je mail pas! Ik wens je alle goeds daar in Indonesie geniet ervan liefs Marie-Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 106444

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: