Op 25 januari weer naar Indonesia - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Op 25 januari weer naar Indonesia - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Op 25 januari weer naar Indonesia

Door: lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

02 Januari 2012 | Indonesië, Batavia

Hallo beste mensen!
Op de eerste plaats allemaal een heel gezond en vredig 2012.
Op 25 januari vertrek ik naar indonesia tot 9 maart. Allereerst vertrek ik naar het eiland sulawesi(het vroegere celebes)Ik ga als eerste naar Br. Han van het gezinsvervangend tehuis voor verstandelijk beperkte kinderen "Sayap Kasih". Ik heb voor mijn 65e verjaardag 750 euri gekregen van vrienden en familie,dit geld ga ik besteden voor het personeel van het tehuis en het personeel van de academie voor fysiotherapie. Beide complexen zijn opgericht door Br.Han. Het ligt in de bedoeling dat we gaan uit eten met het personeel.en dat iedereen nog een persoonlijk iets ontvangt. Je kunt heel veel doen in indonesie met 750 euri!! Na dit besoek kan ik alle kanten op, misschien sumatra,flores,lombok? Op timor ben ik ook nog nooit geweest, nog gedacht aan Yrian Yaja,maar daar vind ik de situatie niet stabiel (steeds onlusten tussen regering (jakarta) en papooea's (de originele bewoners).Ik ga ook zeker terug naar het prachtige snorkel/duik eiland Bunaken.In principe heb ik dus niets gepland,alles staat open, maar de start is op sulawesi (manado). Ik logeer hier de eerste 5 nachten in hotel minahassa (gerund door een oude dame,die vloeiend nederlands spreekt).
Hier ga ik eerst acclamatiseren en wennen aan de tropische hitte. Er zullen zeker weer meer reisverhalen volgen!!
Tot dan.
Salamat malam!
lambert

  • 02 Januari 2012 - 21:59

    Hoi Lambert:

    Meteen ook maar even de beste wensen voor het komende jaar en de komende reis.
    Ik begon me al zorgen te maken, dat je zo lang al in dit natte land bleef bivakkeren.
    Het ga je goed en zal je zendingswerk volgen.

  • 03 Januari 2012 - 12:44

    Ria Veldt:

    Hallo Lambert, het gaat weer gebeuren, geniet er maar weer van en kom weer heelhuids terug. We gaan weer genieten van je reisverhalen!!!
    liefs Ria en Leo

  • 16 Januari 2012 - 10:11

    Margriet:

    Lambert een hele goede reis gewenst. We gaan je verhalen zeker volgen.en maken we nu echt een afspraak als je terug bent?

  • 17 Januari 2012 - 13:37

    Nellie En Rene:

    Hoi Lambert, ook van ons alle goeds in het nieuwe jaar, jij begint al goed, wij gaan je via dit verslag volgen, af en toe een berichtje sturen en als je terug bent bel ik jou om weer wat af te spreken!
    Tot dan heel veel goeds, dat doe je toch wel, een mix van goede werken en eigen ontspanning, leuk en sukses ermee!!!
    heel hartelijke groeten, Nellie en Rene.

  • 16 April 2012 - 00:45

    John:

    ik ga in juni naar indonesia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 106421

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: