Opnieuw naar indonesia - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu Opnieuw naar indonesia - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Lambert Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar indonesia

Door: lambert

Blijf op de hoogte en volg Lambert

23 Oktober 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo lieve mensen
Selamat malam!
Terwijl hier in Renkum het water met bakken uit de lucht komt, en de temperatuur nou ook niet alles is,is het apart om te weten dat ik over een paar dagen in de warmte van indonesie ben.
Ik vertrek as maandag (25/10) en kom zondag 19 december weer terug.Wat heel jammer is ,is dat het project met de straatjongeren niet doorgaat in manado, rede: geen geld,dus ook geen vrijwilligerswerk voor mij! Op 29 oktober (ben ik net aan de warmte gewend) is er een groot feest van de stichting waarvoor ik zou gaan werken. De stichting bestaat dan 25 jaar. Het feest begint al smorgens om 9 uur in Woloan (vlakbij Tomohon)Ik ben de hele dag uitgenodigd,ben erg benieuwd naar zo;n indonesisch feest.Ik heb enorm respect voor Br. Han dat hij zoveel van de grond gekregen heeft in de afgelopen 25 jaar(gezinsvervangend tehuis voor verstandelijk beperkten,en een academie voor fysiotherapie). Ik heb hem in nederland (voorhout) bezocht afgelopen zomer toen hij met verlof was in nederland.Ik vlieg met garuda (indonesische maatschappij,die nu weer op europa mag vliegen)via abu dabi naar jakarta, daarna een binnenlandse vlucht naar manado (sulawesi)Vandaar wil ik verder de molukken gaan bezoeken waaronder ambon! Verder staat er niets vast,dat bekijk ik daar.
Hartelijke groet
Lambert


  • 23 Oktober 2010 - 19:52

    Mir:

    erg gek idee dat je over drie dagen daar weer zit, maar je hebt wel een mooi huis gekregen en is nog mooier als je weer thuis bent! dan zitten wij al weer in de kerstsfeer en hebben de Sint weer naar Spanje gestuurd. Thomas zwaaid iedere avond naar de globe heeft ie al gezegd ;-) en zegt dan als ie gaat slapen, opa poes wordt nu wakker he mam.
    Goede reis en geniet daar vooral en tot morgen :-) Thomas wil je nu ook wat schrijven:
    thomasgbnmjkioplfdewqzxsgyfg7g7
    liefs

  • 24 Oktober 2010 - 08:22

    Yolanda:

    Selamat Jalan, Lambert!
    Pergi ke sulawesi lagi. Kami senang di Indonesia, mungkin kamu menemukan lain kerja dengan anak anak.
    Sampai jumpa lagi. Saya senang dengan email Lambert!
    yolanda

  • 24 Oktober 2010 - 11:30

    Barbara:

    Dag Lambert Daaaaaaag !!!
    Heeeeeel goede reis en heeel veel plezier - ongetwijfeld zul je weer de ene na de andere mooie, interessante en leuke mensen ontmoeten. We zijn heel benieuwd naar je avonturen ....zo heel ver weg. Dat het maar weer een fantastische reis gaat worden en geniet van he feest de 29ste - bijzonder, hoor.

    Zwaai! Zwaai! En veel hartelijke groeten, Gino en Barbara

  • 24 Oktober 2010 - 12:10

    Theo En Marian:

    wij wensen een fijne tijd in Indonesia en gaan je weer volgen op "waar ben je nu"

  • 26 Oktober 2010 - 10:07

    Robert:

    Daar regent het, maar hier ook. In Jakarta gisteren de ergste 'bajir' sinds tijden gehad, inclusief dat de hele infrastructuur van Jakarta dicht zit.

    Heel fijne reis... en als je een gaatje hebt en je bent in Jakarta (of Yogya) laat me dan maar ff weten.

    Greetingz, Robert

  • 26 Oktober 2010 - 15:05

    Eelco:

    Ha Lambert!

    Ik hoop dat je weer een geweldige tijd gaat beleven in Indonesië, maar dat zit vast wel goed!

    Blijf alleen wel even uit de buurt van Yogyakarta en de Merapi, we zien je tenslotte wel graag heelhuids terug :)

  • 27 Oktober 2010 - 19:50

    Marie-Anne:

    He Lambert ik kom net terug van vakantie en nu maak ik me zorgen over je. Aardbeving, Sunami en vulkaan uitbarsting. Erg zorgwekkend. Laat wat van je horen liefs Joop en Marie-Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lambert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 106434

Voorgaande reizen:

23 Maart 2016 - 07 Mei 2016

opnieuw naar Sumatra

08 Oktober 2015 - 16 November 2015

Portugal ontdekken!

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

opnieuw naar de gordel van smaragd

06 Oktober 2013 - 23 November 2013

Opnieuw naar de gordel van smaragd

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Het interressante Cuba ontdekken

25 Oktober 2010 - 19 December 2010

Mijn reis naar indonesia

Landen bezocht: